Я ознайомилася з цікавою структурою багаторівневої розумової діяльності учнів яка називається таксономією Блума, також ознайомилася з планом вивчення теми та формою оцінювання Портфоліо, навчилася створювати план проекту і ознайомилася з інформацією, яким чином можна використовувати метод проектів у навчально-виховному процесі. Також є дуже цікавим такий вид діяльності, як мережевий проект!
вівторок, 23 жовтня 2012 р.
Модуль 2. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
Я ознайомилася з цікавою структурою багаторівневої розумової діяльності учнів яка називається таксономією Блума, також ознайомилася з планом вивчення теми та формою оцінювання Портфоліо, навчилася створювати план проекту і ознайомилася з інформацією, яким чином можна використовувати метод проектів у навчально-виховному процесі. Також є дуже цікавим такий вид діяльності, як мережевий проект!
Я ознайомилася з цікавою структурою багаторівневої розумової діяльності учнів яка називається таксономією Блума, також ознайомилася з планом вивчення теми та формою оцінювання Портфоліо, навчилася створювати план проекту і ознайомилася з інформацією, яким чином можна використовувати метод проектів у навчально-виховному процесі. Також є дуже цікавим такий вид діяльності, як мережевий проект!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар